Margarét gyöngyei

2009. december 25., péntek

Angyalkáim - ízelítő



3 megjegyzés:

Időpont: 2009. december 26. 11:47 , Blogger Csilla írta...

Látod milyen járatlan vagyok a gyöngyözésben, nem esett le, hogy ez egy angyalka, de mostmár látom és föl is raktam a mobilomra mint mobilékszer :) Mentségemre szolgáljon, hogy lóhalálában futottam át csak az ajándékokat 24-én délután és azóta szinte csak aludni voltam itthol. Abból is látszik mennyire nem vagyok témába a gyöngyözéssel, nem is gondoltam, hogy ezek sk ékszerek, annyira szépek azt hittem kész bolti dolgok. De mostmár látom és őszintén csodálom. Bocsánat még egyszer a tudatlanságomért.

 
Időpont: 2009. december 26. 12:06 , Blogger Unknown írta...

Csodás! Eszembe se jutott fűzni a szárnyat. De nagyon jó lett!

 
Időpont: 2009. december 26. 12:52 , Blogger Margó írta...

Kedves Csilla! Azt kívánom, hogy viseld egészséggel, és vigyázzon Rád ez az angyalka is.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal