Margarét gyöngyei

2011. június 11., szombat

PIf játékot hirdetek


A szabályok:
1. Bárki jelentkezhet, akinek blogja van.

2. Az első 3 ember, aki bejegyzést ír ezzel kapcsolatban, ajándékot fog kapni tőlem, amely elkészítésére, és tovább adására 365 nap áll rendelkezésére.

3. A résztvevőknek vállalniuk kell, hogy ők is kiteszik a blogjukba ezt a felhívást, ezzel folytatva a sort.


ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Én vétettem a szabályok ellen, bocsánat érte, mert jelentkeztem 3 helyre, de a játékot most hirdetem meg csak a blogomon... ( a tavalyi évben nem blogoltam:(

Két ajándékot már megkaptam,Az előző bejegyzésben mutattam meg őket.
Egy ajándékot még várok...

Bízom a folytatásban, jelentkezzetek:)

2 megjegyzés:

Időpont: 2011. október 22. 7:58 , Blogger Unknown írta...

Én szívesen jelentkezek :-) tetszenek az ilyen játékok, adni is és kapni is lehet benne, szupi :-)

 
Időpont: 2011. november 15. 20:08 , Blogger Margó írta...

Örülök neked kedves Inky!
Azért még várok két jelentkezőre...

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal